سوادرسانه ای

استاد مریم مسعود

سوادرسانه ای

استاد مریم مسعود

مربوط به کارهای کلاسی

  • ۰
  • ۰

 

کارگردان جاش کولی
تهیه‌کننده گلین ساسمن
فیلمنامه‌نویس اندرو استنتون
استفانی فولسوم
داستان جان لستر
پیت داکتر
اندرو استنتون
لی آنکریچ
بازیگران تام هنکس
تیم آلن
دان ریکلس
کریستین شال
پاتریشیا آرکت
لاری میت کالف
موسیقی رندی نیومن[۱]

شرکت
تولید

والت دیزنی پیکچرز
پیکسار

توزیع‌کننده استودیو سینمایی والت دیزنی

تاریخ‌های انتشار

  • ۲۰ ژوئن ۲۰۱۹ (استرالیا)
  • ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (آمریکا)

مدت زمان

۱۰۰ دقیقه[۲]
کشور آمریکا
زبان انگلیسی
هزینهٔ فیلم ۲۰۰ میلیون دلار[۳]
فروش گیشه ۱٫۰۷۳ میلیارد دلار[۴]

دراسباب بازی‌های ۴ متوجه شدیم که  این داستان همچنان ادامه دارد  اندی عروسک‌های خودرابه دخترهمسایه هدیه می‌دهد دراینجاوودی حس ناامیدی درکنارصاحب خود بانی داردکه بارفتن به مهدکودک و عروسکی به نام فورکی را می سازد فورکی نزد عروسک‌های دیگر می آیدوخودراهمیشه داخل سطل زباله میبیندچون یه چنگال بازیافتی بود وودی سعی میکنداوراازآنجا خارج کند یه روزکه همراه بانی به شهربازی می‌روند فورکی خودشو از ماشین پرت میکنه بیرون و وودی هم دنبالش میره بعد به یک فروشگاه عتیقه فروشی می‌روند وباعروسکهای دیگری آشنا می شوند smiley

در قسمتهای گذشته اسباب بازی ها عروسکهاباهم دررقابت بودند امادراین قسمت عروسک فورکی هویتش رانمیشناسد و وودی سعی میکند اورا متقاعد کندکه نزد بانی برگردد بو یک عروسک باربی است که مجددوارد این قسمت شده که بالباس دخترانه اش عملکرد متفاوتی داردکه به هدفهای عروسک ها کمک می‌کند عاشقانه ای بین وودی بو اتفاق می افتد وعروسکهایی که می‌خواهند خود راثابت کنند وخاطراتشان رادراین قسمت مرورمی کنند ومسیرجدیدی را برای خود رقم می زنند درنهایت باپایانی خوب به پایان می‌رسد فورکی با بانی میرود ووودی با بو میماندangel

در دقیقه ۵۷ اززبان یک اسباب بازی موتورسوار بود اومیگفت منم روزی صاحب داشتم اسمش روژان بود وقتی توی کریسمس منو هدیه گرفت خیلی ذوق زده بودبهترین روز بسته بندی زندگیم بود.وقتی تبلیغ منوازتلویزیون دید کابوم بهترین بدل کار وسوار کار محشر من آماده بودم برای کاری که واسش ساخته شده بودم ولی وقتی روژان فهمید به اندازه ای که توی تبلیغ نشون میده نیستم وفهمیداون تبلیغ واقعی نیست پرتم کرد اونور واین منصفانه نبود چرا؟ پس می‌توانیم خودمون باشیم وبه ظاهرتبلیغات در رسانه توجه نکنیمwink

  • ۰۲/۰۱/۰۸
  • صغری سجده

نظرات (۱)

نکته دقیقی را متوجه شده اید.
هویت یابی با کمک تبلیغات و تاثیر ضدتبلیغ در اثر درک مخاطب از تناقض ها.

پاینده باشید.

پاسخ:
سپاس استادجانم😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی